טויטר – מדיה חברתית

טוויטר
הציוצים בטוויטר מתחזקים מיום ליום ומשתמשים רבים נהנים לעקוב ולצייץ את קורות חייהם, סיטואציות מהווי היומיום וסתם מחשבות שרצות במוחם בגרסא מקוצרת וקליטה.
איך להשתמש בטוויטר ככלי שיווקי 

הציוצים בטוויטר מתחזקים מיום ליום ומשתמשים רבים נהנים לעקוב ולצייץ את קורות חייהם, סיטואציות מהווי היומיום וסתם מחשבות שרצות במוחם בגרסא מקוצרת וקליטה. 
מעבר לעדכניות הדינאמית ולשיתופיות בצורת מיני בלוג, הרי שטוויטר הוא גם כלי שיווקי חזק ודרך נוספת לבסס את המוניטין של העסק או של המותג ברחבי הרשת. 
כיצד משתמשים בכלי טוויטר לטובת קידום העסק שלכם? הנה כמה סודות מאחורי הציוצים.

להשיק זהות אחידה

חשוב מאוד לפתוח חשבון טוויטר ולקרוא לו בשם המדויק של העסק, כדי שמנוע החיפוש של גוגל יאנדקס את הטוויטר שלכם והטוויטר יעלה בתוצאות החיפוש. כשמחפשים אתכם גוגל יעלה שאתם בטוויטר ולינק ישיר לטוויטר שלכם.

במידה ושם המותג בטוויטר שלכם אינו זהה בדיוק לשם המותג שלכם או לביטוי החיפוש המועדף עליכם, הרי שגם בגוגל הטוויטר לא יעלה עם האפשרויות בחיפוש המדויק אחר שם המותג או הביטוי הרלוונטי וזו הסיבה שחשוב להקפיד על כך. 
אם שם המותג שלכם תפוס עליכם לפנות למערכת / הנהלת טוויטר ולבדוק את הנושא ואם הביטוי הרלוונטי, תפוס נסו לפתוח חשבון עם ביטוי רלוונטי אחר.

מלאו את הפרופיל עם פרטים שיווקיים חשובים, שבצו מספר מילות מפתח בפרופיל ובחרו תמונה שהיא הלוגו או תמונה המשקפת את המותג, כיוון שהתמונה תופיע בגרסא מיניאטורית בכל ציוץ. בנוסף, הטוויטר מעניק לכם אפשרות לבחור שפת כתיבה ועיצוב מועדף מתוך מבחר טמפלטים ססגוניים.

לעדכן את הטוויטר

היופי בטוויטר הוא שמדובר בעדכונים קצרצרים המוגבלים במספר התווים שלהם. מצד אחד מדובר בעדכון קל ומהיר לביצוע ומצד שני, עליכם להיות באמת תמציתיים, כדי שתוכלו להעביר את המסר בצורה ברורה וקצרה.

חשוב לעדכן את הטוויטר בצורה עקבית כדי לא לפספס נוכחות בטוויטר וגם כדי לשמור על קשר עם העוקבים שלכם. העדכונים השוטפים יכולים להיות הפנייה באמצעות לינקים לדפים נבחרים באתר החברה או כתבות שפורסמו עליכם במקומות אחרים, דיווח על מבצע או הטבה מיוחדת ועוד.

אם הטוויטר הוא של מומחה אלה יכולים להיות ציוצים עם טיפים מקצועיים או אנקדוטות מתוך חייו המקצועיים של המומחה ועוד חומרים תוכניים שיגרמו לעוקבים להתעניין בטוויטר ולעקוב אחרי עדכונים (העדכונים שלכם יופיעו בטוויטר שלהם).

היתרון הוא שהעוקבים מקבלים מכם עדכונים בצורה מיידית וקבועה וכך אתם יכולים גם להעביר אליהם בצורה זורמת מסרים שיווקיים לא מתווכים ולקבל עליהם פידבקים ותגובות. 

איך להשיג עוקבים?
הגדלת הדטה בייס שלכם במושגים של העולם של טוויטר תלויה במספר העוקבים אחריכם. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך יהיו יותר אנשים שיקבלו מכם עדכונים בשוטף. כיצד משיגים עוקבים? ניתן לפנות ולהזמין עוקבים, לייצר לינק לטוויטר שלכם ממקומות שונים כמו האתר, הבלוג והניוזלטר שלכם וכמובן שבעת חיפוש בטוויטר עצמו אחרי שמכם, שם המותג או שם העסק, חברים יוכלו להגיע אליכם דרך החיפוש ולהתחיל לעקוב אחריכם באופן קבוע. 

לסנכרן פייסבוק וטוויטר
פיצ'ר שימושי וידידותי שמאפשר לכם לעדכן רק את הפייסבוק ודרכו גם את הטוויטר בעת ובעונה אחת הוא סינכרון בין פייסבוק לטוויטר. כשתפתחו דף בפייסבוק תוכלו להפנות את העדכונים ישירות גם לטוויטר וכך לשלוט בשני הערוצים ולשמור בשניהם על מסרים תואמים.
צור קשר למידע נוסף
Call Now Button

עוד רגע .... לאן זה?

מגיע לך הטבה מיוחדת. אל תפספס/י !!

 השאר/י פרטים ההטבה בדרך אליך