שיווק ברשתות חברתיות – ניהול מדיה

קורס ניהול מדיה חברתית - ללמוד היום את מקצוע המחר !

שיווק ברשתות חברתיות - מקצוע בצמיחה אדירה!

הזירה הדיגיטאלית תופסת מקום מכובד ומתפתחת ככלי שיווקי דומיננטי. התנהגות גולשים ברשת האינטרנט ומאפייניהם, מתפתחים ומשתנים בקצב מהיר.

קורס מנהלי מדיה חברתית מכשיר אנשי מקצוע לשיווק בכלים דיגיטאליים ולניהול  המדיה החברתית. ארגונים, מוסדות ובעלי מקצועות מוצאים עצמם מנהלים מדיה חברתית כחלק בלתי נפרד מפעילותם. המדיה החברתית מורכבת מרשתות חברתיות, בלוגים, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם ויישומי אינטרנט שונים. תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. מנהל המדיה החברתית צריך גם לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום.  לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים,  להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.  מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר. מנהל המדיה החברתית יידרש לעבודת צוות ולמיומנויות יחסי אנוש טובים.
מנהל המדיה החברתית להיות מסוגל ללמידה עצמית.

קורס מנהלי מדיה חברתית – מוכר לתשלום על חשבון הפיקדון. 
תעודת גמר יוקרתית הסמכה ממשלתית.  

קורסים נוספים בתחום המדיה הדיגיטלית

צור קשר למידע נוסף
Call Now Button

עוד רגע .... לאן זה?

מגיע לך הטבה מיוחדת. אל תפספס/י !!

 השאר/י פרטים ההטבה בדרך אליך